UWAGA !!!

Zapisy na zajęcia prowadzone są w trosce o Wasze bezpieczeństwo i komfort podczas zajęć.

 

GODZINA 15:00

INDOOR CYCLING – 18 spinningów (rowerów)

 

GODZINA 16:00 *

POWER PUMP – 26 sztang

TRAMPOLINY - 26 trampolin

 

Listy dostępna w dniu zajęć na recepcji ZONE tel. 22 578 11 22

regulamin zapisów

http://www.zonefitness.pl/grafik/

 

*zapisy na sobotnie zajęcia w piątek od godz. 16:00, na niedzielne zajęcia w sobotę od godz. 16:00

 

Poniedziałek

Wtorek

Środa

Czwartek

Piątek

Sobota

Niedziela

     

07:10-08:00

     
     

Trampoliny

 

09:10-10:00

 
     

NATALIA

 

Trampoliny

 
         

AGA

10:10-11:00

         

10:10-11:00

Bikini

Extreme

         

POWER PUMP

KASIA

         

AGA

11:10-12:30

         

11:10-12:00

Trampoliny

+Brzuch

         

Zgrabne Pośladki

KASIA

         

OLA

 
 

 

 

17:10-18:00

       

 

 

Trampoliny

17:30-18:20

17:30-18:20

17:30-18:20

17:30-18:20

 

 

Natalia

Zgrabne pośladki

Bikini Extreme

Trampoliny

Brzuch na 6

12:10 – 13:00

 

18:00-18:50

AGA

OLA

AGA

Natalia

CROSS Training

 

Brzuch na 6

18:30-19:20

18:30-19:20

18:30-19:20

18:30-19:20

Adrian

 

ŻANETA

Brzuch na 6

Trampoliny

Brzuch na 6

Trampoliny

   

19:00-19:50

AGA

OLA

AGA

Natalia

   

POWER

PUMP

19:30-20:20

19:30-20:20

19:30-20:20

19:30-20:20

   

ŻANETA

POWER PUMP

Stretching

POWER PUMP

CROSS Training

   

20:00-20:50

AGA

ULA

AGA

MATEUSZ

   

INTERWAŁ

19:30-20:20

20:30-21:20

20:30-21:20

 

   

SYLWIA

Street Workout/siłownia

Trampoliny

CROSS Training

 

 

 

21:00-21:50

MATEUSZ

 ULA

MATEUSZ  

 

   

Zdrowy Kręgosłup

20:30-21:20

         


SYLWIA

ZUMBA

MARTYNA

 

       

 

 

BIKINI EXTREME

Innowacyjne zajęcia fitness opierające się na zasadach funkcjonalnego treningu obwodowego. Wykonując wybrane sekwencje ćwiczeń podczas zajęć spalasz zarówno tkankę tłuszczową jak i kształtujesz swoją sylwetkę. Mimo braku choreografii dobór ćwiczeń z pewnością nie pozwoli Ci się nudzić.

 

Po 50-minutowych zajęciach z pewnością poczujesz satysfakcję z wykonanej wspólnie pracy oraz zastrzyk energii na cały dzień. Pracujemy razem nad Twoją wymarzoną, letnią sylwetką!

 

Intensywność: średnia

 

Spalone 300 - 400 kcal

 

Co zabrać?

Ręcznik, woda, wygodna niekrępująca ruchów odzież

BRZUCH NA 6

Zajęcia wzmacniające. Rozpoczynają się areobikową rozgrzewką. Druga część to ćwiczenia wzmacniające mięśnie brzucha i mięśnie posturalne, zakończone przyjemnym stretchingiem.

 

Poziom dla wszystkich.  Świetne uzupełnienie treningu na siłowni.

 

Intensywność- średnia/wysoka

 

Spalone  400- 500 kcal



Co zabrać?

ręcznik, woda, wygodna niekrępująca ruchów odzież

INTERWAŁ

Trening kondycyjno- siłowy. Metoda polega na przeplataniu ćwiczeń o dużej intensywności, na przemian z ćwiczeniami o małej intensywności. Trening ma ogromny wpływ na przyspieszone spalanie tkanki tłuszczowej. Trening interwałowy w porównaniu do klasycznych ćwiczeń aerobowych prowadzi do spalenia nawet do trzech razy większej ilości tkanki tłuszczowej przy jednoczesnym o połowę mniejszym wysiłku energetycznym. Spalanie tkanki tłuszczowej utrzymuję się jeszcze kilka godzin po zakończonym treningu. Jest to jedyna metoda, w której taki proces zachodzi.

 

Efekty: wzmocnienie wszystkich partii mięśniowych, redukcja tkanki tłuszczowej, poprawa wydolności organizmu, lepsze samopoczucie, piękna sylwetka.

 

Intensywność: wysoka

 

Spalone 600 kcal

 

Co zabrać?

sportowe obuwie, rękawiczki, ręcznik, woda

POWER PUMP

Fantastyczne dynamiczne zajęcia ogólnorozwojowe, których celem jest wzmocnienie wszystkich partii mięśniowych podczas jednego treningu. Łączą w sobie trening aerobowy przy muzyce z treningiem siłowym.


Zajęcia prowadzone są ze sztangami, a także stepami lub innymi przyborami do ćwiczeń. POWER PUMP to zajęcia dla kobiet i mężczyzn - dla początkujących amatorów, dla osób stale trenujących na siłowni i dla uczestników zajęć fitness.

 

Każdy z uczestników może dostosować obciążenie do swoich możliwości!!!

 

Efekty: wzmocnienie wszystkich partii mięśniowych, redukcja tkanki tłuszczowej, poprawa wydolności organizmu, lepsze samopoczucie, piękna sylwetka.

 

Intensywność: średnia/wysoka

 

Spalone 600 kcal

 

Co zabrać?

sportowe obuwie, rękawiczki, ręcznik, woda

STRETCHING

Zajęcia całkowicie poświęcone statycznym ćwiczeniom rozciągającym mięśni całego ciała. Delikatna gimnastyka pomaga rozluźnić napięte mięśnie a jednocześnie je wysmuklić. Celem zajęć jest zwiększenie gibkości, wyciszenie, poprawa świadomości własnego ciała i jego możliwości. Polecane wszystkim. 

 

Idealne dla stałych bywalców siłowni, uczestników zajęć grupowych, profesjonalnych zawodników i zawodowych sportowców.                                                                   

 

Efekty: zwiększona ruchomość w stawach, rozciągnięcie mięśni i ścięgien, relaks. Zapobiega uszkodzeniem włókien mięśniowych, ogranicza ryzyko kontuzji.

 

Intensywność: niska/średnia                                                          

 

Co zabrać?

ręcznik, wygodna odzież, woda

TRAMPOLINY

 

Fitness na trampolinach to zajęcia dla wszystkich. Służą intensywnemu spalaniu tkanki tłuszczowej, poprawie wydolności, ale przed wszystkim dobrej zabawie. Podczas zajęć zaangażowane są niemal wszystkie mięśnie, poprawia się sylwetka, ciało staje się jędrniejsze, odciążone są stawy kolanowe. Zapraszamy wszystkich, którzy uwielbiają dobrą zabawę, intensywny wysiłek i nowe wyzwania.

 

Efekty: Silne mięśnie, poprawa równowagi i perfekcyjnie wyrzeźbione ciało.

 

Intensywność: wysoka

 

Spalone 600/800 kcal

 

Co zabrać?

sportowe obuwie, ręcznik, woda

ZDROWY KRĘGOSŁUP

Zajęcia poświęcone  profilaktyce bólów kręgosłupa, które pomogą w nauce prawidłowej postawy ciała. Celem specjalnie dobranych ćwiczeń jest wzmocnienie, uelastycznienie osłabionych mięśni posturalnych jak również poprawa ukrwienia. Idealne dla seniorów oraz osób ze schorzeniami kręgosłupa po uprzedniej konsultacji z lekarzem/fizjoterapeutą.    

 

Efekty: Poprawa wydolności mięśni brzucha, pleców i obręczy barkowej,  ruchomości kręgosłupa, rozciągnięcie przykurczonych w wyniku siedzącego trybu życia mięśni. Wzmocnienie: stawów, więzadeł, uelastyczniają je, poprawiają ich ukrwienie i odżywienie

 

Intensywność: niska/średnia

 

Spalone 200-300 kcal

 

Co zabrać?

sportowe obuwie, ręcznik, woda 

ZGRABNE POŚLADKI

Trening wzmacniająco-kształtujący wykonywany do rytmicznej muzyki.

Nastawiony głównie na pośladki i uda, rozpoczęty kilkunastominutową rozgrzewką. Wzmacnianie mięśni bez ich rozbudowywania, redukcja tkanki tłuszczowej oraz cellulitu w najbardziej newralgicznych miejscach. Zajęcia dla wszystkich, którzy skarżą się na brak elastyczności i zwiotczenie mięśni tych partii ciała.



Efekty: jędrne pośladki, smukłe uda.

 

Poziom otwarty dla wszystkich.

Intensywność: średnia*

 

Spalone 300-400 kcal

 

Co zabrać?

sportowe obuwie, ręcznik, woda

ZUMBA

Najpopularniejsza forma łącząca proste kroki taneczne z tradycyjnym aerobikiem. Intensywne zajęcia cardio, na których dzięki energetycznej, pozytywnej muzyce popularnej uczestnicy zapominają o wysilku fizycznym.   

 

Efekty: spalanie tkanki tłuszczowej, wysmuklona talia, zwiększenie wydolności organizmu, poprawa samopoczucia

 

Intensywność: wysoka

 

Spalone 400 - 500 kcal

 

Co zabrac?

wygodne obuwie sportowe, ręcznik, woda

Wersja do druku Wersja do druku | Mapa witryny Poleć tę stronę Poleć tę stronę
ZONE FITNESS, Aleje Jerozolimskie 200, TEL.: 22 578 11 22