UWAGA !!!

Zapisy na zajęcia prowadzone są w trosce o Wasze bezpieczeństwo i komfort podczas zajęć.

 

GODZINA 15:00

INDOOR CYCLING – 18 spinningów (rowerów)

 

GODZINA 16:00 *

POWER PUMP – 26 sztang

TRAMPOLINY - 26 trampolin
ROLLER - 29 rollerów

 

Listy dostępna w dniu zajęć na recepcji ZONE tel. 22 578 11 22

regulamin zapisów

http://www.zonefitness.pl/grafik/

 

*zapisy na sobotnie  zajęcia w piątek od godz. 16:00, na niedzielne zajęcia w sobotę od godz. 16:00
*zapisy na poranne zajęcia odbywają się dzień wcześniej o wyżej wymienionych godzinach

*zapisy na wszystkie poranne zajęcia są obowiązkowe (Trampoliny+ wzmacnianie, Kettle, Roller)

grafik fitness 18.09.2017 www.docx
Dokument Microsoft Word [21.1 KB]

Poniedziałek

Wtorek

Środa

Czwartek

Piątek

Sobota

Niedziela

 

7:10 – 8:00

TRAMPOLINY+

WZMACNIANIE
NATALIA

 

7:10 – 8:00
KETTLE

ZUZA

7:10- 8:00

ROLLER

OLA

 

 

 

 

 

 

 

9:10– 10:00

TRAMPOLINY

AGA

9:10-10:00

   TRAMPOLINY

MARTYNA

 

 

 

 

 

10:10– 11:00

POWER PUMP

AGA

10:10 – 11:00

ZUMBA

MARTYNA

 

 

 

 

 

11:10- 12:30

ZGRABNE POŚLADKI/

ROLLER

OLA

 

17:10- 18:00

TRAMPOLINY/FULL BODY WORKOUT

NATALIA

17:10 -18:00

ZGRABNE POŚLADKI

AGA

 

 

 

 

 

18:00- 18:50

ROLLER

NATALIA

18:00-18:50

BRZUCH NA 6

AGA

17:30-18:20

BIKINI EXTREME
OLA

17:30-18:20

TRAMPOLINY

AGA

17:30– 18:20

MODELOWANIE
POŚLADKÓW/

ROLLER

NATALIA

 

 

19:00- 19:50

BRZUCH NA 6

ZUZA

19:00- 19:50

POWER PUMP

AGA

18:30 – 19:20

TRAMPOLINY

OLA

18:30-19:20

BRZUCH NA 6

AGA

18:30- 19:20

TRAMPOLINY

NATALIA

 

 

20:00-20:50

CARDIO SHAPE

WIOLA

19:00-19:50

CROSS TRAINING/ KETTLE

MATEUSZ

19:30- 20:20

TABATA

ZUZA

19:30-20:20

POWER PUMP

AGA

19:30 – 20:20

KETTLE

MATEUSZ

 

 

21:00-21:50

ZDROWY KRĘGOSŁUP/PILATES

WIOLA

20:00-20:50

ROLLER

OLA

20:30- 21:20

ZGRABNE POŚLADKI

ZUZA

19:30- 20:20

STREET WORKOUT

MATEUSZ

20:30 – 21:20

ZUMBA

MARTYNA

 

 

 

 

 

20:30 – 21:20

STRETCHING

ULA

 

BIKINI EXTREME

Innowacyjne zajęcia fitness opierające się na zasadach funkcjonalnego treningu obwodowego. Wykonując wybrane sekwencje ćwiczeń podczas zajęć spalasz zarówno tkankę tłuszczową jak i kształtujesz swoją sylwetkę. Mimo braku choreografii dobór ćwiczeń z pewnością nie pozwoli Ci się nudzić.

 

Po 50-minutowych zajęciach z pewnością poczujesz satysfakcję z wykonanej wspólnie pracy oraz zastrzyk energii na cały dzień. Pracujemy razem nad Twoją wymarzoną, letnią sylwetką!

 

Intensywność: średnia

 

Spalone 300 - 400 kcal

 

Co zabrać?

Ręcznik, woda, wygodna niekrępująca ruchów odzież

BRZUCH NA 6

Zajęcia wzmacniające. Rozpoczynają się areobikową rozgrzewką. Druga część to ćwiczenia wzmacniające mięśnie brzucha i mięśnie posturalne, zakończone przyjemnym stretchingiem.

 

Poziom dla wszystkich.  Świetne uzupełnienie treningu na siłowni.

 

Intensywność- średnia/wysoka

 

Spalone  400- 500 kcal



Co zabrać?

ręcznik, woda, wygodna niekrępująca ruchów odzież

INTERWAŁ

Trening kondycyjno- siłowy. Metoda polega na przeplataniu ćwiczeń o dużej intensywności, na przemian z ćwiczeniami o małej intensywności. Trening ma ogromny wpływ na przyspieszone spalanie tkanki tłuszczowej. Trening interwałowy w porównaniu do klasycznych ćwiczeń aerobowych prowadzi do spalenia nawet do trzech razy większej ilości tkanki tłuszczowej przy jednoczesnym o połowę mniejszym wysiłku energetycznym. Spalanie tkanki tłuszczowej utrzymuję się jeszcze kilka godzin po zakończonym treningu. Jest to jedyna metoda, w której taki proces zachodzi.

 

Efekty: wzmocnienie wszystkich partii mięśniowych, redukcja tkanki tłuszczowej, poprawa wydolności organizmu, lepsze samopoczucie, piękna sylwetka.

 

Intensywność: wysoka

 

Spalone 600 kcal

 

Co zabrać?

sportowe obuwie, rękawiczki, ręcznik, woda

POWER PUMP

Fantastyczne dynamiczne zajęcia ogólnorozwojowe, których celem jest wzmocnienie wszystkich partii mięśniowych podczas jednego treningu. Łączą w sobie trening aerobowy przy muzyce z treningiem siłowym.


Zajęcia prowadzone są ze sztangami, a także stepami lub innymi przyborami do ćwiczeń. POWER PUMP to zajęcia dla kobiet i mężczyzn - dla początkujących amatorów, dla osób stale trenujących na siłowni i dla uczestników zajęć fitness.

 

Każdy z uczestników może dostosować obciążenie do swoich możliwości!!!

 

Efekty: wzmocnienie wszystkich partii mięśniowych, redukcja tkanki tłuszczowej, poprawa wydolności organizmu, lepsze samopoczucie, piękna sylwetka.

 

Intensywność: średnia/wysoka

 

Spalone 600 kcal

 

Co zabrać?

sportowe obuwie, rękawiczki, ręcznik, woda

STRETCHING

Zajęcia całkowicie poświęcone statycznym ćwiczeniom rozciągającym mięśni całego ciała. Delikatna gimnastyka pomaga rozluźnić napięte mięśnie a jednocześnie je wysmuklić. Celem zajęć jest zwiększenie gibkości, wyciszenie, poprawa świadomości własnego ciała i jego możliwości. Polecane wszystkim. 

 

Idealne dla stałych bywalców siłowni, uczestników zajęć grupowych, profesjonalnych zawodników i zawodowych sportowców.                                                                   

 

Efekty: zwiększona ruchomość w stawach, rozciągnięcie mięśni i ścięgien, relaks. Zapobiega uszkodzeniem włókien mięśniowych, ogranicza ryzyko kontuzji.

 

Intensywność: niska/średnia                                                          

 

Co zabrać?

ręcznik, wygodna odzież, woda

TRAMPOLINY

 

Fitness na trampolinach to zajęcia dla wszystkich. Służą intensywnemu spalaniu tkanki tłuszczowej, poprawie wydolności, ale przed wszystkim dobrej zabawie. Podczas zajęć zaangażowane są niemal wszystkie mięśnie, poprawia się sylwetka, ciało staje się jędrniejsze, odciążone są stawy kolanowe. Zapraszamy wszystkich, którzy uwielbiają dobrą zabawę, intensywny wysiłek i nowe wyzwania.

 

Efekty: Silne mięśnie, poprawa równowagi i perfekcyjnie wyrzeźbione ciało.

 

Intensywność: wysoka

 

Spalone 600/800 kcal

 

Co zabrać?

sportowe obuwie, ręcznik, woda

ZDROWY KRĘGOSŁUP

Zajęcia poświęcone  profilaktyce bólów kręgosłupa, które pomogą w nauce prawidłowej postawy ciała. Celem specjalnie dobranych ćwiczeń jest wzmocnienie, uelastycznienie osłabionych mięśni posturalnych jak również poprawa ukrwienia. Idealne dla seniorów oraz osób ze schorzeniami kręgosłupa po uprzedniej konsultacji z lekarzem/fizjoterapeutą.    

 

Efekty: Poprawa wydolności mięśni brzucha, pleców i obręczy barkowej,  ruchomości kręgosłupa, rozciągnięcie przykurczonych w wyniku siedzącego trybu życia mięśni. Wzmocnienie: stawów, więzadeł, uelastyczniają je, poprawiają ich ukrwienie i odżywienie

 

Intensywność: niska/średnia

 

Spalone 200-300 kcal

 

Co zabrać?

sportowe obuwie, ręcznik, woda 

ZGRABNE POŚLADKI

Trening wzmacniająco-kształtujący wykonywany do rytmicznej muzyki.

Nastawiony głównie na pośladki i uda, rozpoczęty kilkunastominutową rozgrzewką. Wzmacnianie mięśni bez ich rozbudowywania, redukcja tkanki tłuszczowej oraz cellulitu w najbardziej newralgicznych miejscach. Zajęcia dla wszystkich, którzy skarżą się na brak elastyczności i zwiotczenie mięśni tych partii ciała.



Efekty: jędrne pośladki, smukłe uda.

 

Poziom otwarty dla wszystkich.

Intensywność: średnia*

 

Spalone 300-400 kcal

 

Co zabrać?

sportowe obuwie, ręcznik, woda

ZUMBA

Najpopularniejsza forma łącząca proste kroki taneczne z tradycyjnym aerobikiem. Intensywne zajęcia cardio, na których dzięki energetycznej, pozytywnej muzyce popularnej uczestnicy zapominają o wysilku fizycznym.   

 

Efekty: spalanie tkanki tłuszczowej, wysmuklona talia, zwiększenie wydolności organizmu, poprawa samopoczucia

 

Intensywność: wysoka

 

Spalone 400 - 500 kcal

 

Co zabrac?

wygodne obuwie sportowe, ręcznik, woda

Wersja do druku Wersja do druku | Mapa witryny Poleć tę stronę Poleć tę stronę
ZONE FITNESS, Aleje Jerozolimskie 200, TEL.: 22 578 11 22